بهترین برنامه ها و ابزارها جهت یادداشت برداری روزمره

بی بدیل پرداز: معرفی برترین برنامه برای یادداشت كردن اطلاعات كاری بسیار دشوار و سلیقه ای است برای اینكه بهترین برنامه در این زمینه برای هركس با عنایت به استفاده و سلیقه اوست٬ بنا بر این نمی توان به راحتی برترین برنامه را معرفی نمود. پس از تلاش ها و امتحان های فراوان و بررسی دیدگاه ها و نظرات مختلف افراد می توان چند مورد از بهترین ها را برای نت برداری معرفی نمود.
بهترین برنامه ها و ابزارها جهت یادداشت برداری روزمره

اما یك برنامه خوب برای یادداشت برداری چه خاصیت هایی دارد؟
یك برنامه خوب باید سریع باشد و بتواند با تمام دستگاه های شما همگام سازی شود. باید بر روی هر گونه پلتفرمی (ویندوز، مك٬ آی او اس٬ اندروید و... ) قابل اجرا باشد. همین طور باید از یك جستجوگر سریع برای پیدا كردن اطلاعات مورد نیاز، برخوردار باشد و علاوه بر این نباید آنقدر پیچیده باشد كه شما را گیج كند یا نتواند نیازهای شما را برطرف كند. از همه مهمتر باید بتواند از تمامی اطلاعات شما محافظت كند.
بهترین برنامه ها:
مایكروسافت Onenote

مایكروسافت Onenote بعنوان یكی از بهترین برنامه های یادداشت برداری شناخته می شود برای اینكه حدودا تمام نیازهای گفته شده مانند سرعت، اعتماد و اطمینان و قابل استفاده بودن بر روی هر پلتفرمی را دارد. همین طور از انواع فرمت های نوشتاری پشتیبانی می كند و قابلیت كشیدن و اضافه كردن وبسایت را دارد.
این برنامه هیچ هزینه ای ندارد و كاربر می تواند به راحتی از آن استفاده نماید. همین طور بسیار امن است٬ حداقل به اندازه تمامی داده هایی كه مایكروسافت نگهداری می كند.
Apple Notes

اگر تمامی دستگاه هایی كه شما از آنها استفاده می كنید اپل هستند، بی گمان بهترین برنامه برای نت برداری Apple Notes است. برخلاف سایر برنامه های اصلی اپل مانند Mail یا فهرست مخاطبین٬ Apple Notes دارای خاصیت های فراوانی است كه می تواند لذت استفاده از آنرا به كاربر ببخشد. همین طور بسیار ایمن است و دقیقا از همان سیستم حفاظت از دادهایی كه برای سایر سرویس هایش وجود دارد استفاده می نماید.
اما انتقال اطلاعات به برنامه های دیگر علل خصوص اگر بر روی پلت فرم های اندروید و ویندوز باشد كار خیلی مشكل و دشواری است. كمپانی اپل این قول را داده است كه انتقال اطلاعات را آسان سازد اما هنوز ابزاری برای آن منتشر نكرده است.
برنامه های دیگری نیز برای نت برداری مانند Google Keep و Evernote وجود دارند كه به بعضی از خاصیت های خوب و بد آنها می پردازیم:
Google Keep

نكات مثبت:
. با برنامه های Google و Gmail همگام می شود
. سریع و بر روی هر پلتفرمی قابل اجراست
نكات منفی:
. فرمت های نوشتاری ندارد
. در انتقال اطلاعات بسیار ضعیف است
Evernote

نكات مثبت:
. بر روی پلت فرم های گوناگون قابل اجراست
. دارای فرمت های نوشتاری و قابلیت الصاق عكس
. ساختاری تمیز و مرتب
نكات منفی:
. دارای خاصیت های غیرضروری و گیج كننده
. محدودیت در نسخه بلاعوض
theverge
2121


منبع:

زمان: 08:58:41
گروه: مطالب عمومی
بازدید: 3676
امتیاز: 5.0
تگهای خبر: اپل , اندروید , دستگاه , سایت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نظر شما در مورد مطلب:
دوستان بی بدیل