قدرت فوق العاده پردازنده جدید Core i9 اینتل

در كامپیوتكس ۲۰۱۹ نمایش داده شد
بی بدیل پرداز: شركت اینتل سریع ترین پردازنده مخصوص بازی های كامپیوتری جهان را به نام ˮCore i9-9900KSˮ رونمایی نمود كه می تواند هر ۸ هسته را با قدرت ۵ گیگاهرتز به كار بگیرد.
قدرت فوق العاده پردازنده جدید Core i9 اینتل
به گزارش بی بدیل پرداز به نقل از ایسنا و به نقل از انگجت، هر ساله اواخر ماه مه یا اوایل ماه ژوئن چشم صنعت كامپیوتر به پایتخت تایوان دوخته می شود تا جدیدترین قطعات، لپ تاپ ها و كنسول های بازی و ادوات بازی های كامپیوتری را در نمایشگاه "كامپیوتكس" (Computex) یا نمایشگاه بین المللی فناوری اطلاعات تایپه به دنیا معرفی نماید.
این نمایشگاه فرصتی است برای دیدن چیزهای جدیدی كه در دنیای فناوری كامپیوتر ها با آنها مواجه خواهیم شد و از اینكه كامپیوتر های ما چه قدر در حال قدرتمندتر شدن هستند، هیجان زده شویم. حتی خیلی از علاقه مندان در سراسر دنیا اگر قصد خرید لپ تاپ یا قطعات جدید دارند، تا برگزاری این نمایشگاه صبر می كنند.
حالا این نمایشگاه افتتاح شده است و طی این هفته خیلی از فناوری های هیجان انگیز كه مقرر است در ادامه سال ۲۰۱۹ و سال ۲۰۲۰ به بازار عرضه شوند، معرفی خواهند شد.


اگر شركت اینتل پردازنده جدیدی معرفی نمی كرد، نمایشگاه كامپیوتكس یك چیزی كم داشت.
امسال نوبت پردازنده "Core i9-9900KS" است كه یك ارتقای ویژه از پرچمدار "9900K" است. اما بزرگترین پیشرفت آن چیست؟ این پردازنده می تواند به جای یكی، هر هشت هسته خویش را به سرعت ۵ گیگاهرتز برساند.
اینتل اطلاعات چندانی در مورد آن عرضه نداده است (باید تا فردا منتظر ماند)، اما این شركت تأیید كرده است كه سرعت پایه آن ۴ گیگاهرتز است كه یك جهش قابل توجه نسبت به سرعت ۳.۶ گیگاهرتزی "9900K" است.


اینتل در یك ویدئوی نمایشی برای رسانه ها، این تراشه را در حال اجرا با ویندوز تسك منیجر نشان داد كه هر هسته به قدرت ۵ گیگاهرتز رسید.



زمان: 10:23:06
گروه: مطالب عمومی
بازدید: 4307
امتیاز: 5.0
تگهای خبر: بازی , پیشرفت , تراشه , فناوری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نظر شما در مورد مطلب:
دوستان بی بدیل