گوشیهای گوگل خود از همه بیشتر مشكل دارند!

بی بدیل پرداز: با اینكه كاربران از گوشیهای هوشمند اختصاصی گوگل موسوم به پیكسل توقع بسیار بیشتری برای كیفیت بالاتر اندروید دارند، اما همواره مشكلات سخت افزاری و نرم افزاری متعددی در آن به چشم می خورد.
گوشیهای گوگل خود از همه بیشتر مشكل دارند!
به گزارش بی بدیل پرداز به نقل از ایسنا، روزی كه گوشیهای هوشمند اختصاصی توسعه داده شده توسط گوگل یعنی گوشیهای پیكسل معرفی و عرضه شدند، كاربران و علاقمندان بسیاری به منظور دریافت بهترین تجربه از عملكردهای نرم افزاری و سخت افزاری اندروید خالص به سمت و سوی خریداری و استفاده از آنها روی آوردند و توقع داشتند سیستم عاملی كه در این گوشیها وجود دارد و عرضه می شود، هیچ باگ، صدمه پذیری و مشكل نرم افزاری و سخت افزاری نداشته باشد.
اما تابحال اخبار و گزارش هایی كه در فضای مجازی انتشار یافته است، از آن حكایت می كند كه كاربران همواره پس از خریداری و استفاده از نسل های مختلف گوشیهای پیكسل گوگل با مشكلات متعددی رو به رو شده اند كه بعد از آن گوگل بعنوان توسعه دهنده و تولیدكننده این محصولات مجبور شده بلافاصله مبادرت به انتشار یك نسخه به روزرسانی شده كند و مشكل كاربرانش را برطرف كند.
بر مبنای گزارشی كه در وب سایت engadget آمده است، خیلی از كاربران و خریداران گوشیهای پیكسل از اولین نسل آن گرفته تا آخرین نسل، در شبكه های اجتماعی و فضای مجازی اعلام نموده اند كه دستگاه آنها به صورت ناگهانی خاموش می شود. این مساله حتی گوشیهای اقتصادی پیكسل 3A و 3A XL را هم تحت تأثیر خود قرار داده است بگونه ای كه آنها می گویند موبایل آنها در طول روز چند بار خود به خود خاموش می شود.
البته هنوز دلیل این مشكل مشخص و اعلام نشده است ولی خیلی از كارشناسان و تحلیلگران اعتقاد دارند كه خطای مذكور مربوط به یك برنامه شخص ثالث باشد چونكه این مشكل با قرار دادن وضعیت دستگاه بر روی حالت امن ( safe mode) كه اجازه كار كردن اپلیكیشن های شخص ثالث را نمی دهد، اتفاق نیفتاده و تكرار نمی گردد.



زمان: 12:35:49
گروه: مطالب عمومی
بازدید: 4462
امتیاز: 5.0
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نظر شما در مورد مطلب:
دوستان بی بدیل