تغییرات اساسی در راه وایبر!

به گزارش بی بدیل پرداز اپلیكیشن پیام رسان وایبر كه بدون شك یكی از محبوب ترین اپلیكیشن های پیام رسان در جهان به حساب می آید، اخیرا اعلام نموده است كه تغییر و تحولات عظیمی را در جهت بهبود قابلیت هایش بوجود آورده است.
تغییرات اساسی در راه وایبر!
به گزارش بی بدیل پرداز به نقل از ایسنا، وایبر كه در تازه ترین آمار و گزارش های انتشار یافته بالغ بر یك میلیارد نفر كاربر را در خود جای داده و امكان برقراری ارتباط و تماسهای صوتی و ویدئویی را به كاربرانش می دهد، به نظر می آید كه می خواهد با عرضه یك نسخه به روزرسانی جدید، به كاربران امكان دسترسی به خصوصیت های كاملاً جدیدی را بدهد و تجربه لذت بخش تری را در استفاده از اپلیكیشن های پیام رسان برای آنها به ارمغان بیاورد.
از مهم ترین قابلیت و خصوصیت های جدیدی كه مقرر است در این نسخه به روزرسانی به وایبر اضافه شود، می توان به بهبود رابط كاربری، افزایش سرعت دریافت و انتقال پیام و تماسهای صوتی و ویدئویی اشاره نمود.
چندی قبل بود كه خبر دیگری از وایبر انتشار یافته بود كه نشان می داد قابلیتی مشابه كانال های تلگرامی هم به این پلت فرم افزوده شده است كه كاربران در آن اجازه ارسال پیام را ندارند و تنها قادر خواهند بود به مشاهده و مطالعه پیام های مختلف ارسال شده از جانب ادمین گروه مذكور بپردازند.
به نظر می آید كه رقابت میان اپلیكیشن های پیام رسان از همیشه تنگاتنگ تر و سخت تر شده است و هركدام از آنها در تلاش هستند با عرضه قابلیت و خصوصیت های جدید و منحصر بفرد، كاربران بیشتری را به سمت و سوی خود جذب كرده و بكشانند و بدین ترتیب آمار كاربران و علاقمندان خویش را به میزان قابل توجهی بالا برند.







زمان: 16:55:02
گروه: مطالب عمومی
بازدید: 4191
امتیاز: 5.0
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نظر شما در مورد مطلب:
دوستان بی بدیل