كاربران اپل بیشتر كدام اپلیكیشن ها را دانلود كردند؟

بی بدیل پرداز: اپل برترین اپلیكیشن های مجانی دانلود شده در گوشیهای آیفون و تبلت های آیپد در سال ۲۰۱۸ میلادی را اعلام نمود.
كاربران اپل بیشتر كدام اپلیكیشن ها را دانلود كردند؟
به گزارش بی بدیل پرداز به نقل از ایسنا، در گزارشی كه اخیرا توسط شركت آمریكایی اپل انتشار یافته است، یك رده بندی از اپلیكیشن هایی كه توسط كاربران در محصولات مختلف اپل دانلود، نصب و دریافت شده، هم انتشار یافته است كه نشان داده است كاربران اینترنتی به نصب و دانلود شبكه های اجتماعی و اپلیكیشن های پیام رسان علاقه و تمایل بیشتری نشان داده اند.
در این رده بندی، اپلیكیشن های مجانی دانلود شده در گوشیهای آیفون به ترتیب یوتیوب، اینستاگرام، اسنپ چت، مسنجر و فیسبوك است این در حالیست كه از اپلییكشن های مجانی دانلود شده در تبلت های آیپد می توان به یوتیوب، نتفلیكس، مسنجر، فیسبوك و آمازون پرایم ویدیو اشاره نمود.
بر مبنای اطلاعات عرضه شده در وب سایت Mashable، این گزارش بدان معناست كه كاربران جهانی بیشتر به سمت و سوی اپلیكیشن های پیام رسان و شبكه های اجتماعی سوق داده شده اند و استفاده آنها از این اپلیكیشن ها بیشتر از سایر برنامه های كاربردی است.
نگاه مختصری بر برنامه های محبوبی كه از فروشگاه آنلاین و اینترنتی اپ استور در دستگاه های مختلف اپل دانلود شده اند، به وضوح نشان داده است كه بیشتر آنها به غول های تكنولوژی آمریكایی نظیر فیسبوك، گوگل، اپل و آمازون متعلق می باشد و این طور كه به نظر می آید كاربران محصولات آمریكایی سرویس های آمریكایی را به سایر اپلیكیشن ها و سرویس های اینترنتی ترجیح می دهند و با وجود اینكه خیلی از شركت های بزرگ و غول های تكنولوژی چینی در تلاشند تا بر همتایان و رقیبان خود برتری یابند، اما همچنان كاربران اپل برنامه های پیام رسان و شبكه های اجتماعی آمریكایی را در اولویت دانلودهای خود قرار داده اند.



زمان: 13:38:42
گروه: مطالب عمومی
بازدید: 3909
امتیاز: 5.0
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نظر شما در مورد مطلب:
دوستان بی بدیل