سیستم هایترا را چقدر می شناسید؟

بی بدیل پرداز: یك كارشناس شركت هایترا (HYTERA)گفت: از سیستم هایترا برای بخش امنیت عمومی، نفت و گاز، هواپیما و حمل و نقل استفاده میگردد.
سیستم هایترا را چقدر می شناسید؟
به گزارش خبرنگار ایسنا، پروانه نیك نیم شامگاه گذشته (شنبه) در برنامه سمینار آشنایی با تكنولوژی DMR و كاربردهای آن در ارتباط بیسیم، اظهار نمود: در سال 1993 در شهر شنزن چین برای اولین بار هایترا به دنیا ارائه شد. این شركت بعنوان تولید كننده تجهیزات رادیویی مختلف به خصوص در زمینه سیستم ­های ترانك آنالوگ و دیجیتال Tetra و DMR مطرح بوده و سیستم ­های گوناگونی در صنایع برق، نفت و گاز، مخابرات، مترو و بر طبق نیاز مصرف كنندگان ارائه می كند.
وی با اشاره به اینكه در سال 2006، سیستم هایترا به ایران معرفی و در سال 2010 خیلی از تجهیزات هایتر آماده شد، اضافه كرد: این سیستم برای گسترش خود سپس ستاندن مجوز دو شركت در سال 2017 در انگلیس و كانادا روند كار خودرا گسترش داد.
وی افزود: هایترا دارای 91 دفتر نمایندگی در دنیا است و در بیشتر از 120 كشور پوشش دارد، همین طور نمایندگی آن در كشور چین به چهار هزار نفر می رسد.
این كارشناس با اشاره به اینكه تا امروز بیشتر از سه هزار شبكه در دنیا از راه این سیستم به راه افتاده است، افزود: نرخ رشد سالانه تركیبی شركت و میانگین شركت های در حوزه رادیویی از سال 2012 تا 2017 به پنج درصد می رسد و هایترا در همین مدت زمان به 35 درصد رشد رسیده است.
نیك نیم اضافه كرد: هایترا دو كارخانه در كشور چین و یك كارخانه در كشور اسپانیا راه اندازی كرده است. ظرفیت كارخانه هر سال پنج میلیون ترمینال تولید می كند و به صورت اتوماتیك ودارای استاندارد 4 است.
وی اشاره كرد: محصولات سیستم دارای یك سبد كامل است و از سیستم هایترا برای بخش امنیت عمومی، نفت و گاز، هواپیما و حمل و نقل استفاده میگردد.
به گزارش بی بدیل پرداز به نقل از ایسنا، از سیستم هایترا در بخش اورژانس در استان های شیراز، اصفهان، قم و تهران استفاده می شود، همین طور از این سیستم در آتش نشانی باز استفاده شده است.



زمان: 23:50:12
گروه: مطالب عمومی
بازدید: 4371
امتیاز: 5.0
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نظر شما در مورد مطلب:
دوستان بی بدیل