فیسبوك ۱۱۵ حساب كاربری را مسدود كرد

بی بدیل پرداز: فیسبوك بالغ بر ۱۱۵ حساب كاربری را تحت تاثیر احتمال مداخلات سیاسی و تشویش اذهان عمومی ضد انتخابات میان دوره ای آمریكا مسدود كرد.
فیسبوك ۱۱۵ حساب كاربری را مسدود كرد

به گزارش بی بدیل پرداز به نقل از ایسنا، در چند سال اخیر به خصوص پس از انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده آمریكا در سال ۲۰۱۶ میلادی اتهامات زیادی به شبكه های اجتماعی و غول های تكنولوژی در جهان وارد شد و با تعهد نمایندگان این شركت های بزرگ موظف شدند كه از این پس نظارت بیشتری بر فعالیت های كاربران و حساب های كاربری مشكوك و جعلی داشته باشند.

شبكه های اجتماعی مختلفی همچون توییتر، فیسبوك و گوگل هم در این راستا مجبور و موظف شده اند كه به مقابله با اخبار كذب و دروغین بپردازند و شفاف سازی بیشتری در این خصوص داشته باشند.

حالا رویترز گزارش داده است كه فیسبوك هم در آستانه برگزاری انتخابات میان دوره ای ایالات متحده آمریكا خیلی از حساب های كاربری مشكوك كه فعالیت های ضدتبلیغاتی در رای گیری پیش رو را شناسایی و مسدود كرده است تا پایبندی خویش را به مقابله با انتشار اخبار كذب و دروغین و همینطور فعالیت های ضدسیاسی نشان دهد.

این شبكه اجتماعی در بیانیه خود همینطور اعلام نموده است كه نیازمند تحقیق و بررسی های بعدی است تا تشخیص دهد این حساب های كاربری مشكوك و شناسایی شده تحت حمایت دولت روسیه بوده اند یا خیر.

بیشتر این حساب های كاربری مسدود شده به زبان های انگلیسی، فرانسوی و روسی پیام های خویش را بر روی پلتفرم های فیسبوك و اینستاگرام به اشتراك گذاشته اند.




زمان: 14:38:15
گروه: مطالب عمومی
بازدید: 4368
امتیاز: 5.0
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نظر شما در مورد مطلب:
دوستان بی بدیل