چگونگی رهایی از پیغام مشكوكی كه سبب خرابی پلی استیشن ۴ می گردد

بی بدیل پرداز: بازكردن پیام مشكوك توسط كاربران پلی استیشن 4 سبب می گردد كنسول گیم هنگ كرده و از كار بیفتد.
چگونگی رهایی از پیغام مشكوكی كه سبب خرابی پلی استیشن ۴ می گردد


به گزارش بی بدیل پرداز به نقل از خبر آنلاین، مالكان كنسول گیم سونی در سایت رددیت و سایر شبكه های اجتماعی درباره پیام مشكوك اخطار داده كه محتوای آن كاركترهای پشت سرهم و بی معنا است كه بعد از باز شدن سبب هنگ كردن كنسول می گردد و سبب شده است تا اغلب كاربران با ریست سخت افزاری كنسول را به حالت اول بازگردانند.
چنین اتفاقی قبلاً روی پلت فرم موبایل رخ داد و كاركترهای بی محتوا سبب هنگ می شدند.
حالا سونی باید با آپدیت فرم ور / Firmware update مشكل را حل كند اما تا آن زمان كاربران چه كاری می توانند انجام دهند تا دچار مشكل مشابه نشوند؟
به گفته كارشناسان اگر چنین پیامی را روی پلی استیشن دریافت كردید بهترین كار باز نكردن پیام و دیلیت كردن فوری آن است. درواقع به جای بازكردن پیام، باید آنرا پاك كنید. اپلیكیشن مدیریت پیام پلی استیشن4 روی اندروید و یا آی او اس را می توانید از اینجا و اینجا دانلود كنید.
از طریق مرورگر وب این آدرس را وارد كنید و وارد اكانت خود لاگین كنید. سپس Personal info و Messages را انتخاب كنید و روی گزینه edit بزنید. سه انتخاب دارید: anyone، friends only و no one.
بهتر است no one را انتخاب كنید تا پس از آپدیت فرم ور توسط سونی آنرا به حالت دلخواه بازگردانید.
راه دیگر رفتن با استفاده از كنسول روی settings و سپس accound management و سپس privacy settings است. سپس personal info و بعد messages را انتخاب كرده و edit را كلیك كنید. سپس مانند قبل گزینه no one را تیك بزنید.


5656


زمان: 14:18:13
گروه: مطالب عمومی
بازدید: 4443
امتیاز: 5.0
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نظر شما در مورد مطلب:
دوستان بی بدیل