گوشیهای هوآوی سری Mate 10: هر روز كارآمدتر از روز گذشته

بی بدیل پرداز گوشیهای هوآوی سری Mate 10: هر روز كارآمدتر از روز گذشته
گوشیهای هوآوی سری Mate 10: هر روز كارآمدتر از روز گذشته
بعد از ماه های طولانی استفاده، شاهد كاهش سرعت و تولید وقفه در عملكرد اغلب گوشیهای هوشمند خواهیم بود. در جهت شعار "سریع متولد شده، سریع خواهد ماند" ِ هواوی، سری HUAWEI Mate 10 از پردازشگر Kirin 970 بهره مند شده تا تجربه ای روان را در طول حیات گوشی، به كاربران عرضه نماید. پشت پرده سری HUAWEI Mate هواوی چند ماه پیش، از آغاز عرضه پرچمدار نوآورانه خود از سری HUAWEI P20 اطلاع داد. همراه با این سری، هواوی از PORSCHE DESIGN HUAWEI Mate RS هم رونمایی نمود. در حالیكه سری P هواوی تمركز روی مُد و عكاسی را واقعیت می بخشد، سری Mate تجسمی از عملكرد قدرتمند و نوآوری را عرضه می دهد. در سال ۲۰۱۳ بود كه هواوی سری Mate را عرضه نمود كه موفقیتی بی نظیر در بین مشتریان بدست آورد زیرا این سری، صفحه نمایشی بزرگ را به رخ كشید و از همین رو تجربه تماشای محتویات را به صورت متفاوت از آنچه دیگر محصولات عرضه می دهند، پیش روی مشتاقان قرار داد. با ورود هر سری جدید از گوشیهای هوشمند سری Mate، هواوی، قابلیت جدیدی را عرضه داده است. از صفحه نمایش بزرگ گرفته تا تراشه قدرتمند Kirin و قابلیت های هوش مصنوعی، سری HUAWEI Mate، موفقیت تثبیت شده ای را بدست آورد و توانست كاربران و مشتاقان زیادی را از سراسر جهان جذب نماید. آخرین نسل تراشه های Kirin همیشه قلب خصوصیت های برجسته گوشیهای پرچمدار هواوی بودند؛ HUAWEI Mate 7 كه به چیپ ست Kirin 925 مجهز شده بود، ستاره محصولات هواوی و نخستین گوشی هوشمند اندرویدی ِ مجهز به حسگر تشخیص اثرانگشت لقب گرفت. از سوی دیگر، Mate 9 كه به چیپ ست Kirin 960 مجهز شده بود از نظر عملكرد به سطحی جدید در میان گوشیهای سری Mate رسید. همینطور سری HUAWEI Mate 9 هم با بهره مندی از دوربین دوگانه Leica، باتری قدرتمند ۴۰۰۰ میلی آمپرساعتی و تكنولوژی شارژ سریع SuperCharge كه این دستگاه را قادر می سازد در مدت زمان ۲۰ دقیقه به شارژ كامل رسیده و توان لازم را برای سرویس دهی به مدت دو روز كامل داشته باشد، توانست متمایز و برتر از رقبا عمل كند. گوشیهای هوشمند سری HUAWEI Mate 10 با عنایت به اینكه تنها گوشیهای هوشمندی بودند كه در زمان ارائه به بازار، از قلب هوش مصنوعی بهره مند شده بودند هم تحولی شگفت انگیز در حوزه تكنولوژی به حساب می آمدند. چیپ ست های بومی برای دست یابی به عملكرد فوق العاده سریع
گوشیهای هوشمند سری Mate 10 از چیپست Kirin 970 ِ سریع و برق آسا بهره می برند كه قابلیت پردازش هوش مصنوعی (AI) را هم در خود جا داده است. Kirin 970 از یك واحد پردازش عصبی (NPU) مستقل بهره می برد كه به دستگاه امكان آن را می دهد تا در مقایسه با زمان استفاده از پردازنده های استاندارد، ۲۵ درصد سریع تر عمل كند. جدا از قابلیت های جذاب هوش مصنوعی، واحد پردازش عصبی به صورت دائم در پس زمینه فعال بوده تا به اجرای روان همه پروسه ها در گوشیهای هوشمند سری HUAWEI Mate 10 كمك نماید. جدا از این، پردازنده یادشده، از قابلیت پیشرفته یادگیری ماشینی و خصوصیت های یادگیری عمیق بهره مند شده تا فرا بگیرد و با استفاده هر روزه كاربر از گوشی، مدلی را از رفتار شما تولید كند.
این المان، رفتارهای شما را درك كرده، اولویت های شما را فهمیده و بر اساس آن، پیشگویی رفتار شما را آغاز می كند. به محض اینكه تمامی اطلاعات، جمع آوری شوند؛ اختصاص پردازنده، پردازشگر گرافیكی و دیگر منابع به اپلیكیشن های پراستفاده شما شروع شده تا عملكرد سطح بالایی كه ۲۵ درصد سریع تر از نمونه های قبلی است، عرضه شود. با عمل به شعار " سریع متولد شده، سریع خواهد ماند"، سری HUAWEI Mate 10 عملكرد فوق سریع و تجربه روان را حتی بعد از ۱۶ ماه استفاده از دستگاه، تضمین می نماید. جدا از عملكرد سریع، HUAWEI Mate 10 از باتری ۴۰۰۰ میلی آمپرساعتی بهره می برد كه با قابلیت های مدیریت هوشمندانه باتری و SuperCharge، بعنوان تكنولوژی كه توسط این شركت بوجود آمده تا فرایند شارژ را سریع تر و ایمن تر كند، تركیب شده است. علاوه بر این، HUAWEI Mate 10 از یك دوربین هوشمند بهره می برد كه توانایی شناسایی هرآنچه را كه از آن عكس گرفته می شود، دارد. در كنار تركیب حسگر اصلی ۱۲ مگاپیكسلی با یك حسگر مونوكروم ۲۰ مگاپیكسلی و استفاده از لنزی با مشخصه گشودگی دیافراگم f/1.6، دوربین دوگانه Leica ِسری HUAWEI Mate 10 از هوش مصنوعی هم بهره مند شده است.
دوربین این محصول، ۱۰۰ میلیون سوژه را فراگرفته و توانایی شناسایی ۱۳ صحنه و سوژه متفاوت مانند آسمان، گیاهان، حیوانات خانگی، ساحل و موارد دیگر را دارد. نه تنها دوربین امكان شناسایی صحنه ها و سوژه ها را با سرعت و دقت بالاتر دارد بلكه توانایی یادگیری صحنه ها و سوژه هایی را كه به صورت معمول از آن ها عكس می گیرید داشته و داده های مربوط به آن ها را روی گوشی نگهداری می كند. به این ترتیب، وقتی از همان سوژه یا صحنه، چندین و چندبار عكس می گیرید، دوربین توانایی تشخیص و شناسایی آن و در ادامه، تنظیم پارامترهای بهینه عكاسی را بدون وقفه، برای به ثبت رساندن عكسی فوق العاده خواهد داشت. در انتها لازم به ذكر است هم اكنون گوشیهای سری Huawei Mate 10 در جشنواره تابستانی هواوی با عنوان "تابستان پر ستاره هوآوی" با تخفیف ویژه و همینطور فرصت شركت در قرعه كشی ده ها گوشی Huawei P20 Pro و هزاران جایزه دیگر به فروش می رسند. برای اطلاعات بیشتر در مورد ای جشنواره یم توانید به نشانی زیر رجوع كنید:
www.huaweistarts.com ۲۱۴۷

زمان: 22:09:40
گروه: مطالب عمومی
بازدید: 4095
امتیاز: 5.0
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نظر شما در مورد مطلب:
دوستان بی بدیل