قابلیت های منحصربفرد نسل جدید پردازنده ها

بی بدیل پرداز: كوالكام مدعی شده است كه نسل جدید تراشه های پردازنده موسوم به اسنپدراگون سری ۷۰۰ از لحاظ هوش مصنوعی عملكرد بسیار بهتر و قدرتمندتری نسبت به نمونه های پیشین خود خواهند داشت.
قابلیت های منحصربفرد نسل جدید پردازنده ها

به گزارش بی بدیل پرداز به نقل از وب سایت qualcomm، از مدت ها پیش كه خبر عرضه نسل جدید تراشه های پردازنده از جانب شركت كوالكام انتشار یافته بود، خیلی از تحلیلگران و كارشناسان فعال در حوزه تكنولوژی بر این باور بودند كه این تراشه های جدید مبتنی بر فناوری هوش مصنوعی خواهند بود و همین امر باعث می گردد رابط كاربری، دستورات صوتی و سایر خدمات آن بسیار بهتر از پیش باشد.

اسنپدراگون ۷۱۰ پردازنده ای است كه می تواند در مقایسه با پردازنده های سری ۶۰۰ در جایگاه برتری قرار بگیرد اما همچنان به قدرتمندی پردازنده های سری ۸۰۰ كوالكام نخواهد بود.

حالا كه اسنپدراگون ۷۱۰ معرفی و رونمایی شده، كوالكام مدعی شده است كه توان پردازش هوش مصنوعی آن دو برابر بیشتر از اسنپدراگون ۶۶۰ خواهد بود كه این امر باعث می گردد از لحاظ رابط كاربری صوتی، تصویربرداری و كارایی سنسورهای بیولوژیكی همچون سنسور اثر انگشت و سیستم تشخیص چهره عملكرد بسیار قابل قبول تر و مناسب تری را از خود به نمایش بگذارد.

همچنین تراشه های پردازنده سری ۷۰۰ كوالكام از پردازش رنگ ۱۰ بیتی پشتیبانی كرده و توانایی پخش ویدئوهای با كیفیت ۴K HDR را خواهند داشت. این امكان تابحال تنها به پردازنده های اسنپدراگون سری ۸۰۰ محدود بود.

طبق گزارش های منتشره، گوشیهای هوشمند مجهز به تراشه پردازنده اسنپدراگون ۷۱۰ كوالكام مقرر است در سه ماهه دوم سال جاری ۲۰۱۸ میلادی عرضه و روانه بازار شوند.










زمان: 12:58:26
گروه: مطالب عمومی
بازدید: 4583
امتیاز: 5.0
تگهای خبر: تراشه , كاربر , هوش مصنوعی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نظر شما در مورد مطلب:
دوستان بی بدیل