از قابلیت جدید برنامه گوگل فوتوز بهره مند شوید

از این هفته
بی بدیل پرداز: گوگل اعلام نمود كه قابلیت جدیدی را به اپلیكیشن تصاویر گوگل فوتوز (Google Photos ) افزوده است كه به كاربران اجازه می دهد تصاویر مورد علاقه خویش را علامت گذاری كنند.
از قابلیت جدید برنامه گوگل فوتوز بهره مند شوید
به گزارش بی بدیل پرداز به نقل از ایسنا، به نقل از وب سایت gsmarena، گوگل كه این روزها قابلیت و امكانات گسترده و جدیدی را به سرویس و اپلیكیشن های توسعه داده شده خود اضافه می كند، حالا اعلام نموده است كه از این پس كاربران برنامه گوگل فوتوز قادر خواهند بود تصاویری كه به دلایلی به آن علاقه دارند، علامت گذاری ( mark) كنند تا در صورت نیاز، با سهولت بیشتری به آن دسترسی پیدا كنند.

گوگل در صفحه رسمی خود در شبكه اجتماعی توییتر عنوان نمود كه كاربران با دریافت جدیدترین نسخه به روزرسانی شده این برنامه باید تصویر موردنظر خویش را بزرگ كرده و سپس بر روی علامت ستاره گوشه سمت راست بالای صفحه كلیك كنند تا بتوانند تصویر و عكس موردعلاقه خویش را به صورت یك آلبوم جداگانه تحت عنوان favorite نگه داری، ذخیره و مشاهده كنند.

گوگل در ادامه افزوده است كه نسخه به روزرسانی شده اپلیكیشن گوگل فوتوز با این قابلیت جدید از هفته جاری در دسترس عموم كاربران قرار خواهد گرفت.
گوگل فوتوز ( Google Photos) یك سرویس مجانی اشتراك گذاری عكس است كه توسط شركت گوگل توسعه داده شده و از ماه مه ۲۰۱۵ میلادی به صورت جداگانه از شبكه اجتماعی گوگل پلاس فعالیت خویش را آغاز كرد.
این سرویس به كاربران اجازه می دهد تا با اكانت خود در هر دستگاه الكترونیكی همچون كامپیوتر، لپ تاپ و موبایل خود به تصاویر و گالری تصاویر شخصی خود دسترسی پیدا كرده، آن ها را ویرایش كنند و در صورت دلخواه، با دیگران به اشتراك بگذارند. كاربران با استفاده از این سرویس همینطور قادر خواهند بود با جست وجوی تاریخ، نام و مبحث عكس، عكس موردنظر را در بین انبوهی از تصاویر پیدا كنند.

انتهای یپام


زمان: 19:15:47
گروه: مطالب عمومی
بازدید: 4581
امتیاز: 5.0
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نظر شما در مورد مطلب:
دوستان بی بدیل