تلگرام بازار تریدرهای رمزارز شد

بی بدیل پرداز: بی بدیل پرداز: بهبود قیمت رمزارزها در سال میلادی جاری، به یک اتفاق غیرمنتظره در تلگرام منتهی شده و این پلت فرم پیامرسان با ظهور ربات های تریدینگ محبوب تریدرهای کوچک روبرو شده است.
تلگرام بازار تریدرهای رمزارز شد

به گزارش بی بدیل پرداز به نقل از ایسنا، این ربات ها که توسط توسعه دهندگان ناشناس طراحی شده است، با افزایش ارزش آلت کوین ها، محبوبیت پیدا کرده اند. توکن های در رابطه با این برنامه های نرم افزار خودکار، رشد قابل ملاحظه ارزش بازار را تجربه کرده اند که طبق آمار "کوین گکو"، ظرف مدت یک هفته، از ۲۴۱ میلیون دلار عبور کرده است.

با بهبود بازار رمزارزها از ضرر سال گذشته، تریدرهای بیشتری می خواهند حضور پیدا کرده و از فرصت های موجود در فاینانس غیرمتمرکز، بهره ببرند. رشد ربات های تریدینگ در تلگرام، به سرمایه گذاران خرد اجازه می دهد به صرافیهای غیرمتمرکز به سادگی دسترسی پیدا کنند و دسترسی به طیف وسیعی از توکن ها را فراهم می آورد که در صرافیهای متمرکز، موجود نیستند. این ربات ها، به کاربران اجازه می دهد مانورهای پیشرفته ای را انجام دهند که پیش از این به سرمایه گذاران پیشرفته، منحصر بودند.

یکی از این ربات ها، "یونی بات" (Unibot) است که توسط سازندگان ناشناس، طراحی شده است و به کاربران تلگرام اجازه می دهد معاملات رمزارز را به سادگی ارسال یک پیام متنی، انجام دهند.

رشد سریع ربات های تریدینگ، برخلاف پیشرفت کندتر بخش فاینانس غیرمتمرکز است. در حالیکه آلت کوین ها و ربات ها افزوده شده اند، بخش فاینانس غیرمتمرکز با چالش هایی همچون رسوایی ها و ورشکستگی صرافیهای "تررا یو اس دی" و "اف تی ایکس"، دست و پنجه نرم می کند. با این وجود، بازار ربات های تریدینگ، شباهت هایی با رونق فاینانس غیرمتمرکز در سال ۲۰۲۱ را نشان داده است و از یک جریان جدید برای صنعت کریپتو حکایت دارد.

بر اساس گزارش بلومبرگ، هر چند محبوبیت ربات های تریدینگ رو به رشد است اما کاربران باید مراقب ریسک های احتمالی استفاده از چنین ربات هایی باشند. برخی از این ربات ها امکان دارد کلیدهای محرمانه را بخواهند که حریم خصوصی و امنیت کاربر را به خطر می اندازد. ورشکستگی "اف تی ایکس"، اهمیت داشتن کلیدهای شخصی برای پشتیبانی از دارایی های کریپتو را بارز کرد. علیرغم این ریسک ها، به نظر می آید تریدرها مجذوب راحتی و مزایای استفاده از این ربات ها شده اند.





منبع:

زمان: 08:21:18
گروه: مطالب عمومی
بازدید: 315
امتیاز: 5.0
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نظر شما در مورد مطلب:
دوستان بی بدیل