ارسال پیام به مخاطبان ناشناس در واتساپ راحت شد

بی بدیل پرداز: واتساپ بتازگی خاصیت جدیدی را اضافه کرده که به کاربران این برنامه مسنجر اجازه می دهد به مخاطبان ناشناس بدون نیاز به ذخیره کردن شماره تماس آنها، پیام ارسال نمایند.
ارسال پیام به مخاطبان ناشناس در واتساپ راحت شد

به گزارش بی بدیل پرداز به نقل از ایسنا، بر اساس گزارش پایگاه فناوری WABetaInfo، هدف از این ویژگی، فراهم کردن راهی خصوصی و راحت برای ارسال پیام بدون نیاز به ذخیره کردن شماره تلفن مخاطبان ناشناس در گوشی است. این خاصیت حالا برای کاربرانی قابل دسترسی است که نسخه های اندروید و iOS این اپلیکیشن را بروزرسانی می کنند.

برای استفاده از این ویژگی، کاربران باید روی دکمه "آغاز چت جدید" در لیست چت زده و شماره ناشناس را در نوار جستجو وارد کنند. واتساپ ابتدا شماره تلفن را در لیست مخاطبان کاربر و سپس خارج از لیست مخاطبان، جستجو می کند. کاربران واتساپ قبل از این با محدودیت هایی برای شروع چت با مخاطبانی که شماره تماس آنها را ذخیره نکرده بودند، روبرو بودند و باید مخاطبان ناشناس را در تلفن خود ذخیره می کردند تا عکس پروفایل واتساپ آنها را مشاهده کرده و آنها را در آینده به آسانی شناسایی کنند. واتساپ با فراهم کردن امکان جست و جوی شماره تلفن بدون ذخیره آن، یک لایه اضافی حریم خصوصی به وجود آورده و تجربه ارسال پیام را آسان تر می کند.

این به روزرسانی، ارتباطات کسب وکارها با مشتریان را مستقیم و کارآمدتر می کند و کسب وکارها می توانند فورا به درخواست های مشتریانشان پاسخ داده و مساعدت شخصی فراهم نموده و روابط قوی تری را بنا کنند.

این خاصیت برای کسب و کارهای کوچکتر، فریلنسرها یا کارآفرینانی که از واتساپ برای ارتباط با مشتری استفاده می نمایند، مفید خواهد بود.

بر اساس گزارش وب سایت گیزموچاینا، واتساپ مشغول کار برای معرفی خاصیت های جدید دیگر برای غنی کردن تجربه کاربرانش است. برخی از خاصیت های آینده شامل آواتارهای متحرک، پیشنهاد استیکر برمبنای ایموجی ها و مخفی کردن شماره تلفن است.




زمان: 11:29:06
گروه: مطالب عمومی
بازدید: 357
امتیاز: 5.0
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نظر شما در مورد مطلب:
دوستان بی بدیل