رویداد توسعه هوش مصنوعی در مأموریت های هلال احمر

با حضور فناوران و صاحبان ایده؛
به گزارش بی بدیل پرداز، رویداد فناورانه توسعه هوش مصنوعی در مأموریت های جمعیت هلال احمر با حمایت ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری برگزار می گردد.
رویداد توسعه هوش مصنوعی در مأموریت های هلال احمر

به گزارش بی بدیل پرداز به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، «طراحی محصولات و سامانه های نوین امداد و نجات»، «هوش مصنوعی و سامانه های شبیه ساز در آموزش همگانی و تخصصی»، «فناوری های نوین و هوشمند در مدیریت بحران»، «نقش هوش مصنوعی و جلوگیری از حوادث انسان ساخت»، «طراحی محصولات و تجهیزات هوشمند در توانبخشی و تجهیزات پزشکی»، «هوش مصنوعی و کاربرد آن در مخاطرات طبیعی»، «سامانه های نوین و هوشمند برای اخطار بروز حوادث طبیعی»، «سامانه های نوین و هوشمند برای پیشبینی حوادث طبیعی» و «هوش مصنوعی و کاربرد آن در ارتقاء آمادگی در مقابل حوادث» محورهای این رویداد است.
شرکت های دانش بنیان، فناوران و صاحبان ایده و محصول مخاطبان اصلی این رویداد فناورانه هستند که می توانند با عرضه طرح ها و ایده های خود نقشی اثرگذار در توسعه فعالیتهای جمعیت هلال احمر داشته باشند.
علاقه مندان برای حضور در این رویداد که با هدف توسعه امداد و نجات و فعالیتهای بسردوستانه برگزار می گردد تا ۳۰ خردادماه ۱۴۰۲ فرصت دارند به این آدرس رجوع کنند.


منبع:

زمان: 10:34:21
گروه: مطالب عمومی
بازدید: 346
امتیاز: 5.0
تگهای خبر: آموزش , شركت , طراحی , فناوری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نظر شما در مورد مطلب:
دوستان بی بدیل